بویلر آب جوش

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

بویلر آب جوش از جمله تجهیزات کافه رستوران می باشد که استفاده بسیار زیادی نیز امروزه برای بر طرف کردن نیاز آب جوش روزانه دارد. در تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و در بخش تجهیزات کافه بویلر آب جوش از جمله تجهیزات پر فروش و پر طرفدار است که در مکان هایی چون کافی شاپ ها، قهوه خانه ها، سفره خانه ها، رستورانها و مکان هایی چون هتل ها، ادارجات دولتی و خصوصی، بیمارستان ها و... مورد استفاده قرار میگیرد و از تجهیزات اساسی و لوازم ضروری به حساب می آید.

بویلر آب جوش

بویلر آب جوش تولید گروه صنعتی طبخ نوین از جنس بدنه تمام استنلس استیل 304 خش دار و جنس مخزن استنلس استیل 316 ساخته شده و دارای گارانتی تمام عیار 24 ماهه و خدمات 10 ساله می باشد.

بویلر آب جوش تولید شرکت طبخ نوین با قابلیت اتصال مستقیم به آب شهر و قراردادن فلوتر در قسمت ورودی مخزن بویلر آب جوش این دستگاه را به صورت تمام اتوماتیک تولید می نماید. اتصال به آب شهر و تنظیم دما با دقت بالا بهترین گزینه برای تأمین آب جوش مورد نیاز برای انواع مصارف می باشد.

در تمامی اتصالات بویلر آب جوش ، المنت ها ، شیر ها و فلوتر استفاده شده از متریال برنجی استفاده شده است.

در تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی بخصوص تجهیزاتی که به صورت مداوم مورد استفاده قرار میگیرند و در واقع از تجهیزات اصلی بشمار می آیند مانند همین بویلر آب جوش در تولید آنها بسیار باید دقت شود که جوشکاری ها و پلیشکاری ها و همچنین آب بندی آن با بالاترین دقت انجام گردد. همچنین در قطغات مکانیکی برقی یا گازی توجه به استاندارد بودن قطعات بسیار مهم است و در طول عمر و کاربرد دستگاه بسیار تاثیرگذار است.

انواع بویلر آب جوش

1- بویلر آب جوش 20 لیتری

2- بویلر آب جوش 50 لیتری

3- بویلر آب جوش 100 لیتری

4- بویلر آب جوش 200 لیتری

قیمت بویلر آب جوش

قیمت بویلر آب جوش به چند عامل اصلی مرتبط می باشد. اولین عامل تاثیر گزار بر قیمت بویلر آب جوش حجم واقعی مخزن آب این دستگاه می باشد. ضخامت ورق استیل، نوع ورق استیل، نحوه برش ، خم کاری و جوشکاری اجزاء بدنه به همراه جنس شیرآلات و نوع فلوتر نیز می تواند بر روی قیمت بویلر آب جوش تاثیر گذار باشد.

برای اطلاع از قیمت بویلر آب جوش و اطلاعات تکمیلی لطفا با کارشناسان طبخ نوین در ارتباط باشید.

09127265950

02155713046

بویلر آب جوش...
ما را در سایت بویلر آب جوش دنبال می کنید

برچسب : بویلر آب جوش,قیمت بویلر آب جوش,تجهیزات کافه,تجهیزات آشپزخانه صنعتی,تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی, نویسنده : طبخ نوین tabkhnovinboiler بازدید : 211 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 14:40